top of page

Нежля Сабри от 12-ти Б клас е приета с отлична оценка от Математическия турнир „Иван Салабашев“


Въз основа на класирането от 27-ия математически турнир „Иван Салабашев“, проведен в Стара Загора на 1.12.2018 г., и Регламента за прием на студенти за специалностите във Факултета по математика и информатика при ПУ „Паисий Хилендарски“, на ученичката Нежля Сабри от 12-ти Б клас в ЕГ “Проф. Д-р Асен Златаров” - Хасково, бе призната отлична оценка при кандидатстване за 2019/2020-та учебна година.

По този повод потърсихме Нежля, която ни разказа подробно как е минало това преживяване в кратко интервю.

Резултата научих на 14-ти януари от г-жа Хъркова - моята учителка по математика. Беше много изненадващо, тъй като не очаквах да съм се представила толкова добре. Първоначално не повярвах, но в следващия момент много се зарадвах, тъй като благодарение на високата ми оценка от състезанието вече съм приета в няколко университета, сред които е и Пловдивският университет „Паисий Хилендарски“.

Това е страхотно! Честито! А как се готви по математика, преди да решиш да се явиш на състезанието?

Аз реших да се явя на състезанието „Иван Салабашев“, за да видя на какво ниво съм и къде са ми слабостите. Нямах много време да се подготвя за състезанието, защото три дни преди това имах изпит за немска диплома.

Коя част от състезанието ти се стори най-трудна?

Състезанието се състоеше от 13 задачи, като 10 от тях бяха с избираем отговор, на две от тях трябваше да напиша само крайния отговор, а на последната се изискваше цялостното решение. Най-трудна ми беше последната задача, която беше геометрична.

А каква според тебе е формулата за такъв отличен успех на едно престижно състезание?

Аз смятам, че успехът ми се дължи на спокойствието преди и по време на състезанието и на системната ми подготовка по математика през годините.

А ако не е тайна, какво смяташ да следваш?

Все още не съм избрала точната специалност, която ще следвам, но мога със сигурност да кажа, че тя ще е свързана с математика.

Какво би могла да посъветваш тези, които планират да се явят на същото състезание догодина?

Бих ги посъветвала да не се притесняват, да не се съмняват в способностите си и наистина да опитат.

Благодарим ти много за интервюто, екипът на Училищна медия „Златаров“ ти желае все такива успехи и занапред!

Recent Posts

See All

Езиковата гимназия отбеляза 147 години от Априлското въстание чрез забавни игри и надпревара

Във физкултурния салон на Езиковата гимназия се проведе състезание, посветено на 147-годишнината от Априлското въстание. Състезанието е по инициатива на учителя по история и цивилизация господин Ангел

Клубът по речеви умения проведе открит урок

Клубът по речеви умения и дебати на английски език “БЕСТ” за поредна година се зае с инициативата да помогне на животните да получат по-добри условия на живот. На 20 април отборът проведе открит урок

Жестокостта към животните

Как агресията повлиява на заобикалящата ни среда От малки сме научени да се пазим от кучетата и котките по улиците, защото те може да ни навредят по някакъв начин. Няма значение дали животното е кротк

Материалите в страницата се изработват и публикуват по проект BG05M2OP001-2.004-0004 „Развитие на способностите на учениците и повишаване мотивацията им за учене чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (ТВОЯТ ЧАС)“ – фаза I, финансиран от Оперативна програма “Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейските структурни и инвестиционни фондове.
bottom of page